poniedziałek, 25 marca 2013

Aparat fotograficzny Canon :)

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie tortu w kształcie aparatu fotograficznego i to Canona. Jej mąż obchodził 40-te urodziny i chciała mu zrobić niespodziankę, a że jest pasjonatem Canona stwierdziłyśmy, że to będzie całkiem fajny pomysł.
Oczywiście poinformowałam koleżankę, że nie wiem czy podołam i jaki będzie efekt końcowy na szczęście koleżanka była bardzo wyrozumiała i powiedziała, że jak nie wyjdzie to nic się nie stanie. 
Jako, że znowu miałam bardzo ograniczony czas i robiłam tort w nocy a napisy po prawie dobie nieprzespanej, nie miałam już siły wykrawać ich z masy i pisałam je wykańczającym się pisakiem lukrowym no i niestety popsuły one efekt końcowy.
Z czego byłam zadowolona w tym torcie to kształt i wielkość :p 
Niestety nie mam jeszcze opanowanej techniki pokrywania tortu masą w zagięciach i tak jak jedna strona była ładnie wygładzona to druga dawała wiele do życzenia.
Ale cel najważniejszy osiągnięty :) koleżanka była zadowolona a jej mąż bardzo miło zaskoczony i sam pomysł bardzo mu się podobał a ja jestem bogatsza w nowe doświadczenia. 
Tort był o smaku orzechowym w całości biszkopt i krem. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz