środa, 27 marca 2013

Tort laptop :)

Zauważyłam, że ostatnio podejmuję się coraz cięższych zadań :p i nie wiem w sumie czy na początkującą osobę to jest dobry pomysł ale jak to mówią trening czyni mistrza i chyba zaczęłam z takiego założenia wychodzić. 
Mama kolegi poprosiła mnie o torcik na 50-kę dla swojego męża, który jest maniakiem komputerowym i wymyśliła sobie torcik w kształcie otwartego laptopa.
Pomysł bardzo mi się podobał i postanowiłam podjąć wyzwanie, największym problemem było oczywiście mocowanie klapy i nie znalazłam dobrego patentu. Klapę zrobiłam z andrutów przełożonych nutellą i obłożyłam masą cukrową a mocowanie zostało zrobione z patyczków do szaszłyków, ale że obawiałam się że zbyt długo się nie utrzyma poprosiłam klientkę żeby połączyła tort z klapą dopiero przed podaniem :)
Myślę, że jak na pierwszy raz efekt wcale nie jest zły :)
Torcik tradycyjnie ostatnio śmietankowo - truskawkowo-czekoladowy. 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz