wtorek, 17 grudnia 2013

Choinka z szyszek tutorial :)

Witam wszystkich :)
Już się nie tłumaczę, że dawno mnie nie było i że się poprawię bo to nie ma sensu :/ wychodzi, że rzucam słowa na wiatr .......
Dlatego też, przechodzę od razu do sedna i na szybkiego wstawiam szybki kursik jak zrobić choinkę z darów natury, głównie szyszek.
Choinkę tę robiłam po raz pierwszy i teraz wiem, że powinnam była pomalować stożek styropianowy na brązowy kolor :) następnym razem tak zrobię i Wam również radzę. 
Choinkę można zostawić w takiej formie podstawowej albo ustroić ją według uznania np. kokardkami albo małymi bombeczkami ja chyba założę na nią tylko lampki ale to później ponieważ na razie dalej walczę z bałaganem po remoncie. 







Potrzebne materiały:
1) styropianowy stożek, wielkość według uznania ja użyłam stożka o wysokości 30 cm;
2) klej na gorąco czyli pistolet z klejem;
3) brązowa farbka najlepiej akrylowa;
4) szyszki różne rodzaje i wielkości;
5) łupiny z buczyny, orzechy laskowe, kapelusze od żołędzi,  itp.
6) opcjonalnie bombeczki, kokardki,lampki, korale,sztuczna jarzębina, itp.

Wykonanie:
Stożek styropianowy malujemy na brązowo, odstawiamy do wyschnięcia. Po wyschnięciu, za pomocą kleju na gorąco przyklejamy od dołu ku górze szyszki według uznania, ale tak aby powstawały jak najmniejsze szpary miedzy szyszkami, ja takowe zaklejałam łupinami buczyny, orzechami laskowymi, kapeluszami żołędzi i sztuczną jarzębiną :)
Po oklejeniu całej choineczki możemy ją dodatkowo ozdobić np. kokardkami, bombeczkami i nałożyć na nią lampki. Efekt jest naprawdę zniewalający :) chociaż zdjęcia tego nie oddają.
Takową choineczkę można zapakować w celofan i wręczyć w ramach prezentu bliskiej osobie :)







Życzę udanej zabawy i pięknych choinek :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz